Afganistan’da otobüse yerleştirilen bomba infilak etti

Afganistan’da işçileri taşıyan minibüse yerleştirilen bombanın patlaması sonucu 2 işçi hayatını kaybetti.

Afganistan’ın başkenti Kabil’de kamuya bağlı Su Şebekesi şirketinde çalışan işçileri taşıyan minibüse yerleştirilen bombanın patlaması sonucu 2 kişi hayatını kaybetti.

Kabil Emniyet Müdürlüğü sözcüsü Basir Mücahit yaptığı açıklamada, işçileri taşıyan minibüse yerleştirilen bombanın, Kabil’deki Çalışma Bakanlığı karşısında patlatıldığını bildirdi.

Mücahit, saldırıda minibüsteki iki kadın işçinin yaşamını yitirdiğini, iki kişinin de yaralandığını belirterek, bombanın minibüse nasıl yerleştirildiğinin araştırıldığını ifade etti.

Saldırıyı henüz üstlenen olmadı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.